Thursday, January 10, 2013

Food Poisoning


Korang penah kena food poisoning tak???

1/1/2013 dalam sejarah coz aku d'landa food poisoning, mlm thn br tu aku pg mkn kt LANUN uptown damansara, tringin benar nk mkn mushroom chicken chop mmg awesome la rs nye, esok pg nye pulak aku b'fast kt 1 kedai dkat ngan umah, aku mkn mee goreng + sambal telor + ayam goreng. lps b'fast aku bwk anak2x g tesco saje jenjalan n ptg br blk, smpai umah konon2x dh letih nk tido lah tp xleh tido plak, lebih kurang kol 5pm aku g toilet membuang sambil sendawa angin yg byk, aku dh peliks pe hal plak ni, perut pulak memulas2x yg amat, hubi bwk anak2x g main basikal, blk tu aku suh dia bli kn 100+ coz aku dh xde tenaga, bdn mmg dh lembik perut sakit ya amat, ya allah aku xpnah rs mcm ni.. mlm g klinik doc ckp aku kna food poisoning tp doc xleh bg ubat coz aku peknen kn so doc just advice minum air yg byk, blk klinik ulang alik g toilet lg dkat 12x seyes letih, anak2x plak hubi tlg handle, mlm xleh tido dlm hati ni ckp mcm ne nk anta anak msuk sekolah esok pg kalo dh lembik mcm tu, dlm kol 1.30am aku bgn nk g toilet sambil dlm hati tu b'doa, ya allah ko beri kn lah aku kesihatan yg baik... masuk je toilet aku terus muntah yg byk sgt2x, lps muntah br lah rs lega n boleh tido... amin doa ku d'makbul kn... rs serik plak nk mkn luar, moral of da stori sila pasti kn makanan yg kite ambil tidak d'hinggapi telor lalat.




No comments: