Friday, March 15, 2013

Preggie at 36 weeks


Aku sudah berada di 36 weeks yg mane kontraksi awal boleh bermula dari sekarang, yup aku sudah berasa kontraksi mula dtg dn pergi...P'nafasan kini mnjd semakin tidak slelesa, pangkal rahim juga rasa sakit akibat tekanan yang d'buat oleh bayi dlm kandungan, pemeriksaaan kehamilan pula akan d'jln kn setiap mnggu mulai dr skrg, aduh letih ya amat bile tiap2x mnggu kna check. aku juga skrg sedang mngumpul tenaga dgn sebaiknya2x nya, blk dr kerja aku dh xbuat kerja2x rumah, semua hal umah en.suami ku yg handle, rs sgt b'syukur, xpenah dpt rs blk kje trus mndi n tgk tv, skrg ni aku cuma siap kn baju muhammad utk g taska n tgk kn kerja2x sekolah thaqif tapi kalo weekend aku akan tlg buat kerja rumah gak sbb kesian kt en.suami, dia b'kerja smpai ptg kite dok umah membongkang, xkn xbuat lngsung kn....

TO : SYED MOHD NAHAR > I LOVE U UNTILL THE END OFF MY LIFE DEAR!!!

No comments: