Wednesday, January 9, 2013

* Tirai 2012*

Assalamualaikum

Sudah berbulan2x blog saya nie sunyi sepi. Aku pun tak pasti kenapa lah susah sangat nak berblog sejak akhir-akhir ni. Mungkin kemudahan yang banyak di Facebook telah menyebabkan aku agak malas untuk menulis. 
Pejam celik pejam celik, sekejap je 2012 nak melabuhkan tirainya. Hari ini 31 Disember 2012, aku masih bekerja. Banyak peristiwa pahit manis yang berlaku sepanjang 2012 ni. Sebagai penutup tahun 2012 ni, saya catatkan peristiwa dan kenangan yang penting untuk saya dan keluarga.
March 2012
Pihak management tempat aku bekerja telah memberi kepercayaan pd aku &  en.suami utk mengurus'n Company Trip to Pulau Tioman, tmpt tu adalah 1 destinasi yg aku idam2x kn n alhamdullilah semua b'jln dgn lancar dan selamat.
May 2012
Family Day di Cameron Highland adalah saat paling manis bg kami semua, rs cam nk return lg je memandang kn CH adalah tmpt kegemaran ku jd aku memanfaat kn p'cutian itu dgn sehabis baik.
July 2012
Aku disahkan mengandung, perassan masa tu mmg hepi giler coz mmg time tu kami nak bb sgt, aku rs dengan umur muhammad waktu itu mmg sesuai utk menambah ahli baru tp dlm ms yg sama aku mengalami morning sickness yg amat teruk.
Aug 2012
Raya tahun ni adalah raya yg paling xbest bg aku coz aku sedang mengalami mrning sickness waktu itu, Hampir kesemua kuih raya yg aku beli aku xdpt mknm waktu ni berat aku menurun 2kg. dan aku juga disah' mngidap GDM (Kencing Manis Waktu Mengandung) sob..sob..sob.

Dec 2012
Secara rasmi nye ade dh ade adik ipor, sesebelom ni aku cuma ade abg n akak ipor je, adik lelaki aku yg no.3 dh kawin.

Okebai...

No comments: