Friday, January 25, 2013

kwn hubi kwn sy juge :):)

Hujan emas d'negeri org hujan batu d'negeri sndiri

xde na mngena dgn stori aku ni hahahahah.....

aku punya suami yg byk kwn2x xkira pompuan or lelaki, mmg dr awl knal dia aku xpnah halang dia dr b'kawan dgn sesiapa, dia punya kebebasan utk keluar dgn sesiapa ( setakat kwn je lah pon), jd bile dh b'kawin aku pon kna lah pndai bwk diri, lg pulak aku ni bkn nye ringan mulut nk b'cerita, tgk org jgk lah, kalo aku x'bekenan ngan seseorang tu aku akan diam seribu bahasa....

Ni gmbr2 masa buke pose last year...

                                                                 with fad (1st time jmpe)

               with dekna (dh biasa jmpe lg pon dekna ni adik kepada ex.lecture masa kt kolej dulu)

                                                     Meriah kn kami ( ms ni peknen 1bln)

                                                                     Together
                                                   Hubi & deqna (it's ok diaorg dh kwn lama )
                                                     Hubi & Fad ( kwn lama jgk kot) Sekian

No comments: