Wednesday, May 23, 2012

Xtiviti d'waktu cuti

22/05/2012

hr ni aku cuti sbb semalam aku stress, pg bgn cam biasa anta thaqif p sekolah, muhammad aku xanta g taska sbb mmg nk jaga dia, thaqif lak dh siap pesan awal2x suh tunggu dia kt taska, pg tu aku b'fast ngan thaqif,muhaamd & mak lps b'fast anta qif g sekolah pastu terus blk umah mak, lepak2x jap sempat lg tidur (dh kenyang membuta) pastu dlm 9.30 mak kejut kn ajak p e/save nk cr lauk, lps dh sudah cr lauk aku p kdai bundle coz nk anta seluar utk oter skit pastu blk umah mak lepak2x lg sementara tunggu thaqif blk kol 12pm, dlm 12.20 thaqif dh smpai then terus blk umah, masak2x then tido, bdk berdua tu kalo ngan aku mmg payah nk tido, diaorng main je la aku tido tido ayam, pastu petang nk bwk g taman tp hujan pulak so aku bwk anak2x g kedai beli ice-cream then mkn sama2x so itu je lah aktiviti aku, walaupon aktiviti xseberapa tp aku sgt puas hati n tenang sbb dpt habis kn ms ngan mak n anak2x, tetiba rs cm nk b'henti kje coz nk dok umah jg anak lg best, tp jgn xtau antara dok umah ngan bekerja, dok umah lg penat sbb mcm2x kerja kna bt....

thaqif selalu beli keropok lekor time blk sekolah, akak yg bwk van tu selalu komplen kat aku yg c thaqif ni selalu kuar lewat sbb dia msti singgah kt koperasi sekolah utk beli brg angry bird pastu dh la lewat nk beli keropok lekor dia lg sib baik akak tu phm kalo x thaqif dh kna tinggal ngan van sekolah


 Menu hr ini

 Masak lemak daun turi
 Kacang buncit
Telor Dadar

Ikan Goreng

Wajib ada, ni semua utk thaqif


SEKIAN

No comments: